LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni mod yapsa keşke
İstersen ben seni r10 da yapıyım mod.

Şuan kapalı facebook un admini.

Msn'i hotmail değil, iname gibi birşey.

Ben onu değil o beni buldu, nasıl bulduğu hakkında bir fikrim yok.