Konu
Facebook'un adminiyle konuştum :)
05-07-2010, 23:17:31
#23
EscapeLord
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beni mod yapsa keşke
İstersen ben seni r10 da yapıyım mod.
Şuan kapalı facebook un admini.
Msn'i hotmail değil, iname gibi birşey.
Ben onu değil o beni buldu, nasıl bulduğu hakkında bir fikrim yok.