Facebook'un adminiyle konuştum :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook'un adminiyle konuştum :)
38
●
1.254
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Facebook'un adminiyle konuştum :)
1
2
3
4
5
05-07-2010, 22:24:26
#1
EscapeLord
Pencerelerde mavi facebook un çakmasımı acaba.
Adam facebookta çalışıyorum ama izinliyim diyor.
05-07-2010, 22:25:20
#2
c0di
hehe
facenin bürosu güzelmiş
05-07-2010, 22:27:30
#3
HodriMeydan
güzelmiş
05-07-2010, 22:29:35
#4
HelLife
Üyeliği durduruldu
zaaaaaa
facebook admin
çok güldüm bu gece yaa
+rep vercem
05-07-2010, 22:31:23
#5
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Facebook küçülmeye gidiyor sanırım
05-07-2010, 22:31:59
#6
EscapeLord
MeqaTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Facebook küçülmeye gidiyor sanırım
Şubesidir belki.
05-07-2010, 22:32:36
#7
ZerCY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Türkiye temsilcisi olabilir hemen dalga geçmeyelim
05-07-2010, 22:34:34
#8
Crazy
puhaha işi gücü yokmu bu adamın ya ugraşıcak başka birşey bulamamış herhalde
05-07-2010, 22:35:23
#9
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Facebook bu kadar çöktü mü ya
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler