Konu
Facebook'un adminiyle konuştum :)
06-07-2010, 15:28:06
#33
Rockco
bize torpil yapabilirmiymiş sorsaydın bi deneyimli webmaster arkdaşlar var facebook u daima ileriye götürücek hehe gelsin R10 a
R10 Admini yazar ondan sonrada nick e