Konu
Facebook'un adminiyle konuştum :)
06-07-2010, 13:05:34
#28
EscapeLord
MolenBeek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
facebook diye grup açmıştır onun adminidir
Ahaha
bu güzeldi.