Konu
Facebook'un adminiyle konuştum :)
06-07-2010, 15:32:03
#34
EscapeLord
Rockco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bize torpil yapabilirmiymiş sorsaydın bi deneyimli webmaster arkdaşlar var facebook u daima ileriye götürücek hehe gelsin R10 a
R10 Admini yazar ondan sonrada nick e
Aman r10 u öğretmeyelim, radminim diye gezer ortaklıkta.