• 25-12-2008, 00:07:07
    #19
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kamyonun üstünde olmak isterdim
    Kim altında olmak ister ki
  • 25-12-2008, 00:08:44
    #20
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bunun üstünde nick yazanları vardı geçen sene
    onlardan isterükkk
    Onlarıda ben yapıyodum bunada yapıcaktım denedimde ama çok karışık oluyo malum kalabalık hattinden fazla
  • 25-12-2008, 00:21:37
    #21
    Güzel olmuş Emeğine Sağlık
  • 25-12-2008, 00:23:45
    #22
    valla tek kelimeyle harika eline sağlık..
  • 25-12-2008, 10:45:27
    #23
    harika
  • 25-12-2008, 10:47:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Süpeer
  • 25-12-2008, 11:16:18
    #25
    Üyeliği durduruldu
    kambocya gibi güzel,
  • 25-12-2008, 11:18:02
    #26
    Bizim resimleri koysaydın ya
  • 25-12-2008, 20:38:32
    #27
    Baltic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarıda ben yapıyodum bunada yapıcaktım denedimde ama çok karışık oluyo malum kalabalık hattinden fazla
    biliyorum senin yaptığınıda, hoş oluyordu yav ondan dedim isterik diye