Konu
R10 Giriş Resmi
25-12-2008, 00:08:44
#20
Baltic
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya bunun üstünde nick yazanları vardı geçen sene
onlardan isterükkk
Onlarıda ben yapıyodum bunada yapıcaktım denedimde ama çok karışık oluyo
malum kalabalık hattinden fazla