Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bunun üstünde nick yazanları vardı geçen sene
onlardan isterükkk
Onlarıda ben yapıyodum bunada yapıcaktım denedimde ama çok karışık oluyo malum kalabalık hattinden fazla