• 24-12-2008, 23:53:10
    #10
    Kamyonda yer bulamayanlarada benden bisiklet

  • 24-12-2008, 23:54:46
    #11
    Davay davay 🌹
    Baltic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hagiwhat o sarılı değilde onun sağ altında yeşil sarıklı birisi var o favorim benim
    beni millete deşifre etmeye hakkın yok
  • 24-12-2008, 23:56:22
    #12
    Bunlar google çalışanları olmasın ? :P
  • 24-12-2008, 23:58:44
    #13
    güzel güzel
  • 25-12-2008, 00:04:37
    #14
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yürüseler daha hızlı giderler eminim
    sarılıda pişmiş kelle gibi sırıtıyor..
    Abicim her taraf kömür yığını gibi kap kara nerden gördün pişmiş kelle gibi sırıtanı
  • 25-12-2008, 00:04:55
    #15
    o kamyonun üstünde olmak isterdim
  • 25-12-2008, 00:06:25
    #16
    süper yaa
  • 25-12-2008, 00:06:36
    #17
    ya bunun üstünde nick yazanları vardı geçen sene
    onlardan isterükkk
  • 25-12-2008, 00:06:40
    #18
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    En üstede bi tane elini havaya kaldırıp yamyam dansı yapan biri var dikkat ettinizmi? Yada Heey! bende varım benide çekin demek istemiş. Yada drakulacılık oynuyor

    Yami yami yamoo unga munga salla külla tri tri ao ao