• 25-12-2008, 20:46:08
    #28
    Sağ kısım biraz karışmış gibi
  • 25-12-2008, 21:07:41
    #29
    insanlık dramı
  • 25-12-2008, 21:19:57
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kamyonun üstünde olmak isterdim
    Değişik bir fantazi seninkide
  • 25-12-2008, 21:57:45
    #31
    Duy bu fukaraların sesini radmin

    Not : Üstteki el kol hareketi yapıyo. Sanırım banlı ilk durakda inecek
  • 26-12-2008, 20:33:58
    #32
    güzel )
  • 26-12-2008, 21:11:45
    #33
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş eline sağlık
  • 26-12-2008, 21:22:07
    #34
    güzel olmuş emeğine sağlık kardeşim
  • 26-12-2008, 21:25:24
    #35
    Felek neden yöneticiliği bıraktın acaba
  • 26-12-2008, 21:29:46
    #36
    Ben öbür taraftayım galiba bulamadım kendimi