• 24-12-2008, 23:35:21
    #1


    R10 ve Radmin



    Eski Çalışmalar

    Belirsiz R10 ( Manson hatırlarsın belki zamanında bu resme kızmıştın değiştirdim danayı koydum haha )



    R10 Olimpiyatlar



    Cem İsimli Üye'nin Beğeni toplayan giriş resmi


    Nasıl olmuş arkadaşlar
  • 24-12-2008, 23:36:28
    #2
    Süper ya Sol kısımdaki yüzünü beyaz bi'şeyle kapatan ben olayım
  • 24-12-2008, 23:37:19
    #3
    Aslında bunları isimlendirmek lazım ama çok sayıda kullanıcı olduğundan yapamıyoruz haha
  • 24-12-2008, 23:41:45
    #4
    güzel olmuş

    nereye gidiyoruz peki
  • 24-12-2008, 23:42:27
    #5
    Dinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş

    nereye gidiyoruz peki

    Sonsuza haha

    "R10 Mülteci Kampı "
  • 24-12-2008, 23:43:24
    #6
    Dinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş
    nereye gidiyoruz peki
    Google - İnsan Toplama Kampına

    Resmin orjinalini de koyarmısın sana zahmet ?
  • 24-12-2008, 23:44:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş
  • 24-12-2008, 23:49:28
    #8
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    yürüseler daha hızlı giderler eminim

    sarılıda pişmiş kelle gibi sırıtıyor..
  • 24-12-2008, 23:52:40
    #9
    Hagiwhat o sarılı değilde onun sağ altında yeşil sarıklı birisi var o favorim benim