Konu
R10 Giriş Resmi
25-12-2008, 20:38:32
#27
Haymac
Baltic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Onlarıda ben yapıyodum bunada yapıcaktım denedimde ama çok karışık oluyo
malum kalabalık hattinden fazla
biliyorum senin yaptığınıda, hoş oluyordu yav ondan dedim isterik diye