• 17-04-2020, 14:24:01
    #1
    Platin üye
    Piyasayı düşürmek isteyen kişilere teşekkür ederim. Her işin indirimli halini isteyeni gördüm (ki pazarlık yapılır yani) ama bu kadarını da görmedim. Her alanda içerik isteyip 100 kelimesine 1 TL vermek nedir? Kaldı ki bu platform %20 satıcıdan komisyon alıyor. İşin kötü tarafı bu ilana 4 kişinin teklif vermiş olması. Bu arada içini dökenler diye bir alan olmadığı için paylaşımı ona en yakın kategori olan MaxiGeyik kategorisinde yaptım.
  • 17-04-2020, 14:25:48
    #2
    Tek kelime ile rezillik.
  • 17-04-2020, 14:27:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yorumsuz.
  • 17-04-2020, 14:27:26
    #4
    Bu platformda r10dan daha fazla ücret isteyenler çoğunluktayken hala inadına 1,5, 1, 1,80 gibi teklif yapanlar ortaya çıkıyor ara sıra. İlginç bir durum. Sanırım yüzde 30 özgünlük yeter bunlara. Bir keresinde de 300 kelime örnek makale isteyen biri vardı. Biz kurumsalız diyordu
  • 17-04-2020, 14:28:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dert etmeyin hocam 100 kelimesi 1 tl den yazanlar genelde başka siteden içeriği alıp özgünleştirenler Ondan sonra forumda makale aldım özgün değil yada özgünleştirilmiş derler
  • 17-04-2020, 14:33:34
    #6
    Bunların yaptıkları işi çok merak ediyorum aslında. Hep yapmak istedim benden ölüsününde ölsü fiyat isteyen kişinin verdiği hizmete bakıp, karşılığında bende ölü fiyat istemek...
  • 17-04-2020, 14:34:41
    #7
    Platin üye
    Yazardurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu platformda r10dan daha fazla ücret isteyenler çoğunluktayken hala inadına 1,5, 1, 1,80 gibi teklif yapanlar ortaya çıkıyor ara sıra. İlginç bir durum. Sanırım yüzde 30 özgünlük yeter bunlara. Bir keresinde de 300 kelime örnek makale isteyen biri vardı. Biz kurumsalız diyordu
    Güzel taktikmiş aslında 100 kişiden 10 kişi yazıp atsa miss
    sosyaladres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dert etmeyin hocam 100 kelimesi 1 tl den yazanlar genelde başka siteden içeriği alıp özgünleştirenler Ondan sonra forumda makale aldım özgün değil yada özgünleştirilmiş derler
    Hayır kimsenin yazdığında değilim eminim iyi bir içerik çıkaracak olanlar vardır. Büyük ihtimalle ilk referansını alacak kişiler teklif veriyor zaten ama bu insanları kullanmaktan başka bir şey değil. Yazarlar fırsat vermese çoğalmaz böyleleri



    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların yaptıkları işi çok merak ediyorum aslında. Hep yapmak istedim benden ölüsününde ölsü fiyat isteyen kişinin verdiği hizmete bakıp, karşılığında bende ölü fiyat istemek...
    aslında arada bende merak ediyorum bu yazarlar nasıl iş çıkarıyor diye
  • 17-04-2020, 14:37:21
    #8
    Hocam bu makaleleri alıyorlar sonra siteleri çöp oluyor, bu tamamen çöpe atılan bir para oluyor yani.
    Beni üzen şey bu tür tekliflerle makale sektörünün adının kirlenmesi yoksa zaten kaliteli bir hizmet alan bir müşteri yeniden bu tip yerlere yönelmiyor.
    Orta zorlukta bir makale yazmak bile 2 saatten az zaman almıyor. Daha sonra bunun editöryal kontrolü de var tabii. Yani 3 saatini 10 liraya verebilen bir kişi ne kadar donanımlıdır, ne kadar dile hakimdir, ne kadar SEO konusuna hakimdir bir düşünmek lazım.
    Ucuz etin tiridi olmaz diye bir laf vardır hani, bu da o hesap.
  • 17-04-2020, 14:37:21
    #9
    Suç bir tek alıcıda mı sanıyorsunuz? Bu forumda bile herhangi bir konuda 50 kuruşa çalışanlar var. Yaptıkları işin farkında değiller. Ya yaptığın işi gerçekten öğrenip, kendini hazır hissettikten sonra pazarlığa başlarsın ya da işin ucunu anlayıp piyasaya girerek 50 kuruştan iş ararsın. İkincisi tamamen vizyonsuzluk (Bu 50 kurus muhabbeti işin mahiyetine göre değişiklik gösterir. Örneğin kod satanlar, piyasası öyle diye o fiyattan veriyor ama tutup da bir video editini 50 kuruşa yapmazsın.)