Piyasayı düşürmek isteyen kişilere teşekkür ederim. Her işin indirimli halini isteyeni gördüm (ki pazarlık yapılır yani) ama bu kadarını da görmedim. Her alanda içerik isteyip 100 kelimesine 1 TL vermek nedir? Kaldı ki bu platform %20 satıcıdan komisyon alıyor. İşin kötü tarafı bu ilana 4 kişinin teklif vermiş olması. Bu arada içini dökenler diye bir alan olmadığı için paylaşımı ona en yakın kategori olan MaxiGeyik kategorisinde yaptım.