Suç bir tek alıcıda mı sanıyorsunuz? Bu forumda bile herhangi bir konuda 50 kuruşa çalışanlar var. Yaptıkları işin farkında değiller. Ya yaptığın işi gerçekten öğrenip, kendini hazır hissettikten sonra pazarlığa başlarsın ya da işin ucunu anlayıp piyasaya girerek 50 kuruştan iş ararsın. İkincisi tamamen vizyonsuzluk (Bu 50 kurus muhabbeti işin mahiyetine göre değişiklik gösterir. Örneğin kod satanlar, piyasası öyle diye o fiyattan veriyor ama tutup da bir video editini 50 kuruşa yapmazsın.)