Hocam bu makaleleri alıyorlar sonra siteleri çöp oluyor, bu tamamen çöpe atılan bir para oluyor yani.
Beni üzen şey bu tür tekliflerle makale sektörünün adının kirlenmesi yoksa zaten kaliteli bir hizmet alan bir müşteri yeniden bu tip yerlere yönelmiyor.
Orta zorlukta bir makale yazmak bile 2 saatten az zaman almıyor. Daha sonra bunun editöryal kontrolü de var tabii. Yani 3 saatini 10 liraya verebilen bir kişi ne kadar donanımlıdır, ne kadar dile hakimdir, ne kadar SEO konusuna hakimdir bir düşünmek lazım.
Ucuz etin tiridi olmaz diye bir laf vardır hani, bu da o hesap.