Bu platformda r10dan daha fazla ücret isteyenler çoğunluktayken hala inadına 1,5, 1, 1,80 gibi teklif yapanlar ortaya çıkıyor ara sıra. İlginç bir durum. Sanırım yüzde 30 özgünlük yeter bunlara. Bir keresinde de 300 kelime örnek makale isteyen biri vardı. Biz kurumsalız diyordu