Bu platformda r10dan daha fazla ücret isteyenler çoğunluktayken hala inadına 1,5, 1, 1,80 gibi teklif yapanlar ortaya çıkıyor ara sıra. İlginç bir durum. Sanırım yüzde 30 özgünlük yeter bunlara. Bir keresinde de 300 kelime örnek makale isteyen biri vardı. Biz kurumsalız diyordu
Güzel taktikmiş aslında 100 kişiden 10 kişi yazıp atsa miss
Dert etmeyin hocam 100 kelimesi 1 tl den yazanlar genelde başka siteden içeriği alıp özgünleştirenler

Ondan sonra forumda makale aldım özgün değil yada özgünleştirilmiş derler
Hayır kimsenin yazdığında değilim eminim iyi bir içerik çıkaracak olanlar vardır. Büyük ihtimalle ilk referansını alacak kişiler teklif veriyor zaten ama bu insanları kullanmaktan başka bir şey değil. Yazarlar fırsat vermese çoğalmaz böyleleri
Bunların yaptıkları işi çok merak ediyorum aslında. Hep yapmak istedim benden ölüsününde ölsü fiyat isteyen kişinin verdiği hizmete bakıp, karşılığında bende ölü fiyat istemek...
aslında arada bende merak ediyorum bu yazarlar nasıl iş çıkarıyor diye