• 30-04-2013, 15:28:12
    #10
    Aforizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga domain satarken banlanmak koyuyor yani Biraz bekledik birkaç satış yaptık ve tam hız devam ediyoruzz.

    Sen konu aç pampa gerisi bende
    hocam "koyuyor" ne demek buraya çok küçük yaşta kardeşlerimiz giriyor gerçekten çok kötü bir kelime ayrıca çok da günah hocam yazıklar olsun
  • 30-04-2013, 15:29:35
    #11
    Aforizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga domain satarken banlanmak koyuyor yani Biraz bekledik birkaç satış yaptık ve tam hız devam ediyoruzz.

    Sen konu aç pampa gerisi bende
    Her türlü şeyi yapıp insanlara din dersi vermeye aynen devam koçum.
  • 30-04-2013, 15:33:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü şeyi yapıp insanlara din dersi vermeye aynen devam koçum.
    Meyhaneye ne çok müşteri var yahu.
  • 30-04-2013, 15:36:02
    #13
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oooo mübarek nerelerdeydin sen, bi ara ban yedin hiç gelmiceksin zannettik maşallah
    Yöneticilerin yerinde olsam bunun gibi din tüccarlarını süresiz banlardım ya neyse. r10 gibi kaliteli bir platformda böylelerini görmek üzücü.
  • 30-04-2013, 16:09:42
    #14
    yalnız bu rice wine denilen şey ne iğrençtir bizim milli içeceğimiz rakı'dır, bununla da gurur duymak lazım. yurt dışında rakı denildiğinde çoğunun aklına Türkiye gelir, yunanistan gelmesi daha mı iyi?
  • 30-04-2013, 16:12:13
    #15
    sırf muhaletef olmak için yazanları anlayamıyorum kapasitem yetmiyor , bu aralar çok çalişıyorum ondandır ya da kapasite sonradan kazanılan bir değer mi onuda bilmiyorum ? Ben aslında çoğu şeyi bilmiyorum . Babam bana oğlum sen mühendis olacaksın dediğinde benim alakasız bir iş kolunda şirket sahibi olmam ya da kırılan bardak söz konusu iken bir daha su içmeme ve benzer örnekleri ön planda tutacak olursak , birileri birşey söyledi diye o bizim için geçerli olacak diye bir kayıt kuyut yok olmayacaktırda.Siz kendi çizginizi kendiniz çiziyorsunuz dostlar sağ sol orta yan alt üst ne demiş ne dememiş bizi neden bu kadar geriyor bilemiyorum ? Birçok şeyi bilmiyorum demiştim ama her koyun kendi bacağından bir bunu çok iyi biliyorum.Kendi bacaklarınıza sahip çıkın yeter.
  • 30-04-2013, 16:13:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız bu rice wine denilen şey ne iğrençtir bizim milli içeceğimiz rakı'dır, bununla da gurur duymak lazım. yurt dışında rakı denildiğinde çoğunun aklına Türkiye gelir, yunanistan gelmesi daha mı iyi?
    Milli içkimizi sizmi belirliyorsunuz?
  • 30-04-2013, 16:15:58
    #17
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli içkimizi sizmi belirliyorsunuz?
    başkalarının belirleme hakkı varsa, bizim neden olmasın? hali hazırda Türkiye'nin milli içeceğinin rakı olması için başvuru da mevcut..

    http://www.cnnturk.com/2013/ekonomi/...8.0/index.html
  • 30-04-2013, 16:18:24
    #18
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli içkimizi sizmi belirliyorsunuz?
    Başbakan mı belirleyecek?