LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oooo mübarek nerelerdeydin sen, bi ara ban yedin hiç gelmiceksin zannettik maşallah
Yöneticilerin yerinde olsam bunun gibi din tüccarlarını süresiz banlardım ya neyse. r10 gibi kaliteli bir platformda böylelerini görmek üzücü.