• 30-04-2013, 17:47:42
    #37
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben alacağımı aldım bundan sonra yazdıklarını daha iyi anlıyacaklardır arkadaşlar Türklüğe Laf ettirmeyen bir adamın nickine bakanlar beni daha iyi anlıyacaklardır iyi forumlar
    zihniyet bu işte

    nickine bak bilmem ne 5 yaşındaki çocuklar gibi

    işine gelmeyecek çok şey yazdım ama padişahından öğrendiğiniz gibi hedef saptırmayı gündem değiştirmeyi iyi bilirsiniz.

    İçki haramdı değil mi? Aman siz ayran da içmeyin günaha girmeyin.

    İçki kötülüklerin anasıdır.
  • 30-04-2013, 18:03:19
    #38
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zihniyet bu işte

    nickine bak bilmem ne 5 yaşındaki çocuklar gibi

    işine gelmeyecek çok şey yazdım ama padişahından öğrendiğiniz gibi hedef saptırmayı gündem değiştirmeyi iyi bilirsiniz.

    İçki haramdı değil mi? Aman siz ayran da içmeyin günaha girmeyin.

    İçki kötülüklerin anasıdır.
    hedef saptıran yok madem türksün nickine dikkat et elin ingilizcesini alıpda nick yapıpda türkçülük yapma bana sakın bir daha kimseye akıl verme kendini düzelt sonra bizi düzeltmeye çalış üslubunuda düzelt
  • 30-04-2013, 18:23:19
    #39
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hedef saptıran yok madem türksün nickine dikkat et elin ingilizcesini alıpda nick yapıpda türkçülük yapma bana sakın bir daha kimseye akıl verme kendini düzelt sonra bizi düzeltmeye çalış üslubunuda düzelt
    emrin olur başka ne yapmamı istersin

    kullandığın nick ile türklüğün en alakası var.

    sen bununla bir alaka kuruyorsan bende sana r10 vb. internet ticaretlerinden ettiğin karın vergisini ödeyip ödemediğini sorgularım. bu işin içinden çıkamazsın.
    sapla samanı karıştırıp akıl bulandırmayı bırakın. milli içkinizden için hararetininizi alsın. gerçi içki haramdır içemezsiniz şimdi
  • 30-04-2013, 18:52:56
    #40
    süper bi forum ya burası
    youtube da samsung note2 videosu aramaya başlayıp sabrinin ortalarına çıkan linkler gibi.

    konunun nerden başlayıp nereye gideceği hiç belli olmuyo
  • 30-04-2013, 19:03:31
    #41
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emrin olur başka ne yapmamı istersin

    kullandığın nick ile türklüğün en alakası var.

    sen bununla bir alaka kuruyorsan bende sana r10 vb. internet ticaretlerinden ettiğin karın vergisini ödeyip ödemediğini sorgularım. bu işin içinden çıkamazsın.
    sapla samanı karıştırıp akıl bulandırmayı bırakın. milli içkinizden için hararetininizi alsın. gerçi içki haramdır içemezsiniz şimdi
    Kişinin fikri ne ise zikride o olurmuş. arkadaş güzel bi yaklaşım sergilemiş. gerçekten kullanıcı isminden belli oluyor. birine laf atmadan önce kendinizi yargılamınızı öneririm
  • 30-04-2013, 19:08:55
    #42
    alın size milli içki



    şaka bir yana rakı dan ötesini neyleyimbenim içinde milli içkimiz rakıdır
  • 30-04-2013, 19:26:43
    #43
    birazdan x nickli moderatör gelip Türklüğü övünenleri siyaset diye banlıcak dikkat edin 2 kere başıma geldi forumdada yasaklanacak sanırım Türk kelimesi
  • 30-04-2013, 19:43:35
    #44
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Din tüccarımı? Şaka mısın sen? Ben @Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.

    Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter

    --

    Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi
    Senin ne dediğin önemli değil ve beni ilgilendirmiyor bunu bilesin.
  • 30-04-2013, 19:49:36
    #45
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın size milli içki



    şaka bir yana rakı dan ötesini neyleyimbenim içinde milli içkimiz rakıdır
    İçince Türkiye'nin sorunları üzerine düşünüyorsanız eğer milli içki rakıdır.
    Bu konular üzerine hiç düşünmmeyen adamı bile düşündürür içince.

    Genelleme yapacaksak rakı milli içkidir.Bu da dahil olmak üzere bütün genellemeler de yanlıştır.