mrsilver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkelere göre içkiler
51
●1.547
- 30-04-2013, 17:03:09Putin batak rusyayı ayağa kaldırdı ben bir liberalim ülkesinde dönen rüşvete para rusya içinde kalıyorsa problem yoktur diyecek kadar dürüsttür her sene halkın sorularına 5 saat cevap verir.Ülkemizde ise gazeteci azarlanır ancak bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayınmrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 17:05:50İçkinin içecekten farklı manalarda kullanıldığını herkes gibi siz de biliyorsunuz, bilmemezlikten gelmeye gerek yok. Bunların farklı anlamlarda kullanıldığını 3 yaşındaki çocuk bile bilir.Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 17:12:00Benim aksini söylediğim birşey yok ki. Sadece o azarlanan gazeteciler nedense hiç yandaşlardan olmuyor. Ama haklısın ülkemizdeki gazeteciler konuştukça yazdıkça içeri atılıyor. Adalet ve Özgürlük bu olsa gerek.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:12:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:22 --
İçki ile İçeceğin aynı şey olduğunu iddia eden sizlerin neden rahatsız olduğunu gayet iyi biliyoruz. Türk Dil Kurumu sayfasına girin araştırın öğrenin sonra konuşun.Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz Türklüğümüzlede sonuna kadar gurur duyan insanlarız. 2 torba kömüre atılan nutuklara oyumuzuda haysiyetimizide satanlardan değiliz.
Umarım anlamışsındır artık. - 30-04-2013, 17:20:17merak ediyorum oyunuzu kime verdinizmrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bir siyasi parti nutuk atmaktan vazgeçmiyor zira hepsi vaat ediyor
eğer oy kullandıysanız kimseden farkınız yok kusura bakmayında 17 milyon seçmende makarnaya kömüre oy vermedi zaten bunu idrak eden iktidar olabilir
- 30-04-2013, 17:26:22Bedelli askerlik söz konusu değil. Benim fakir ailemin çocuğu askerlik yapacak zengin askere gitmeyecek yok öyle şey diyip sonra tam tersini yapana oy vermedim vermem.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teröristle masaya oturmayız, oturanda şere.sizdir diyip o masaya dolaylı yollardan oturup tam tersini yapanada oy vermem.
Karımın nasıl doğum yapacağına bile karışana oy vermem.
Özgürlük diyip mağdur edildim diyip özgürlükleri kısıtlayana da oy vermem.
Umarım artık anlamışsındır.
Konu içki konusu başka yere çekmeyin. Konuyu daha fazla saptırmayın.
Ayran içki ise onada %60 vergi gelsin. Tekel bayilerinde satılsın. 18 yaşından küçüklere satılmasın
Ama zahmet edin TDK'nın istesine girin bakın öğrenin. İÇKİ nedir İÇECEK nedir.
Bu kadar fanatik olmayın. Araştırmacı olun bilincinizi kaybedip ne derse doğru der demeyin....
- 30-04-2013, 17:32:59mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben alacağımı aldım bundan sonra yazdıklarını daha iyi anlıyacaklardır arkadaşlar
Türklüğe Laf ettirmeyen bir adamın nickine bakanlar beni daha iyi anlıyacaklardır
iyi forumlar
- 30-04-2013, 17:37:47Din tüccarımı? Şaka mısın sen?SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben @Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.
Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter
--
Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi
hiç bir siyasi parti nutuk atmaktan vazgeçmiyor zira hepsi vaat ediyor 
