• 30-04-2013, 17:02:31
    #28
    Üyeliği durduruldu
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorsanız öğrenin bari

    İÇKİ: İçinde alkol bulunan içecek

    İÇECEK: İçilen her şey, meşrubat

    TDK

    Türk Dil Kurumundan alıntı yaptım. İsminde TÜRK geçiyor umarım rahatsız olmazsınız
    Burda TÜRK kelimesinden rahatsız olan tek siz varsınız, başka kimse yok.
  • 30-04-2013, 17:03:09
    #29
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin rahatsızlığı olduğu belli.

    Ben TÜRK kelimesini kasıtlı yazmıyorum. Kurumun adı o.
    Kimlerin neden rahatsız olduğu gayet belli. PUTİN'den örnek verenden başka bişey beklenmez.

    HİTLER - MUSSOLİNİ bu örneklere de az kaldı. Bekliyoruz...
    Putin batak rusyayı ayağa kaldırdı ben bir liberalim ülkesinde dönen rüşvete para rusya içinde kalıyorsa problem yoktur diyecek kadar dürüsttür her sene halkın sorularına 5 saat cevap verir.Ülkemizde ise gazeteci azarlanır ancak bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
  • 30-04-2013, 17:05:50
    #30
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güldürdünüz beni Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığına doğru dedim mi?
    Ayrıca içki içilen şey anlamında kullanılır. İçecekte, içkide aynı anlamdadır .
    İçkinin içecekten farklı manalarda kullanıldığını herkes gibi siz de biliyorsunuz, bilmemezlikten gelmeye gerek yok. Bunların farklı anlamlarda kullanıldığını 3 yaşındaki çocuk bile bilir.
  • 30-04-2013, 17:12:00
    #31
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Putin batak rusyayı ayağa kaldırdı ben bir liberalim ülkesinde dönen rüşvete para rusya içinde kalıyorsa problem yoktur diyecek kadar dürüsttür her sene halkın sorularına 5 saat cevap verir.Ülkemizde ise gazeteci azarlanır ancak bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
    Benim aksini söylediğim birşey yok ki. Sadece o azarlanan gazeteciler nedense hiç yandaşlardan olmuyor. Ama haklısın ülkemizdeki gazeteciler konuştukça yazdıkça içeri atılıyor. Adalet ve Özgürlük bu olsa gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:12:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:22 --

    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda TÜRK kelimesinden rahatsız olan tek siz varsınız, başka kimse yok.
    İçki ile İçeceğin aynı şey olduğunu iddia eden sizlerin neden rahatsız olduğunu gayet iyi biliyoruz. Türk Dil Kurumu sayfasına girin araştırın öğrenin sonra konuşun.

    Biz Türklüğümüzlede sonuna kadar gurur duyan insanlarız. 2 torba kömüre atılan nutuklara oyumuzuda haysiyetimizide satanlardan değiliz.

    Umarım anlamışsındır artık.
  • 30-04-2013, 17:20:17
    #32
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aksini söylediğim birşey yok ki. Sadece o azarlanan gazeteciler nedense hiç yandaşlardan olmuyor. Ama haklısın ülkemizdeki gazeteciler konuştukça yazdıkça içeri atılıyor. Adalet ve Özgürlük bu olsa gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:12:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:22 --



    İçki ile İçeceğin aynı şey olduğunu iddia eden sizlerin neden rahatsız olduğunu gayet iyi biliyoruz. Türk Dil Kurumu sayfasıan girin araştırın öğrenin sonra konuşun.

    Biz Türklüğümüzlede sonuna kadar gurur duyan insanlarız. 2 torba kömüre atılan nutuklara oyumuzuda haysiyetimizide satanlardan değiliz.

    Umarım analamışsındır artık.
    merak ediyorum oyunuzu kime verdiniz hiç bir siyasi parti nutuk atmaktan vazgeçmiyor zira hepsi vaat ediyor eğer oy kullandıysanız kimseden farkınız yok kusura bakmayında 17 milyon seçmende makarnaya kömüre oy vermedi zaten bunu idrak eden iktidar olabilir
  • 30-04-2013, 17:26:22
    #33
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ediyorum oyunuzu kime verdiniz hiç bir siyasi parti nutuk atmaktan vazgeçmiyor zira hepsi vaat ediyor eğer oy kullandıysanız kimseden farkınız yok kusura bakmayında 17 milyon seçmende makarnaya kömüre oy vermedi zaten bunu idrak eden iktidar olabilir
    Bedelli askerlik söz konusu değil. Benim fakir ailemin çocuğu askerlik yapacak zengin askere gitmeyecek yok öyle şey diyip sonra tam tersini yapana oy vermedim vermem.

    Teröristle masaya oturmayız, oturanda şere.sizdir diyip o masaya dolaylı yollardan oturup tam tersini yapanada oy vermem.

    Karımın nasıl doğum yapacağına bile karışana oy vermem.

    Özgürlük diyip mağdur edildim diyip özgürlükleri kısıtlayana da oy vermem.

    Umarım artık anlamışsındır.

    Konu içki konusu başka yere çekmeyin. Konuyu daha fazla saptırmayın.

    Ayran içki ise onada %60 vergi gelsin. Tekel bayilerinde satılsın. 18 yaşından küçüklere satılmasın

    Ama zahmet edin TDK'nın istesine girin bakın öğrenin. İÇKİ nedir İÇECEK nedir. Bu kadar fanatik olmayın. Araştırmacı olun bilincinizi kaybedip ne derse doğru der demeyin....
  • 30-04-2013, 17:32:59
    #34
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askerlik söz konusu değil. Benim fakir ailemin çocuğu askerlik yapacak zengin askere gitmeyecek yok öyle şey diyip sonra tam tersini yapana oy vermedim vermem.

    Teröristle masaya oturmayız, oturanda şere.sizdir diyip o masaya dolaylı yollardan oturup tam tersini yapanada oy vermem.

    Karımın nasıl doğum yapacağına bile karışana oy vermem.

    Özgürlük diyip mağdur edildim diyip özgürlükleri kısıtlayana da oy vermem.

    Umarım artık anlamışsındır.

    Konu içki konusu başka yere çekmeyin. Konuyu daha fazla saptırmayın.

    Ayran içki ise onada %60 vergi gelsin. Tekel bayilerinde satılsın. 18 yaşından küçüklere satılmasın

    Ama zahmet edin TDK'nın istesine girin bakın öğrenin. İÇKİ nedir İÇECEK nedir. Bu kadar fanatik olmayın. Araştırmacı olun bilincinizi kaybedip ne derse doğru der demeyin....

    evet ben alacağımı aldım bundan sonra yazdıklarını daha iyi anlıyacaklardır arkadaşlar Türklüğe Laf ettirmeyen bir adamın nickine bakanlar beni daha iyi anlıyacaklardır iyi forumlar
  • 30-04-2013, 17:37:47
    #35
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöneticilerin yerinde olsam bunun gibi din tüccarlarını süresiz banlardım ya neyse. r10 gibi kaliteli bir platformda böylelerini görmek üzücü.
    Din tüccarımı? Şaka mısın sen? Ben @Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.

    Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter

    --

    Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi
  • 30-04-2013, 17:38:09
    #36
    Konuyu amma dağıtmışsınız. Bundan böyle tostçuya gittiğimizde Ayranın yanında meze olarak tost söylicez işte olay bu