SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöneticilerin yerinde olsam bunun gibi din tüccarlarını süresiz banlardım ya neyse. r10 gibi kaliteli bir platformda böylelerini görmek üzücü.
Din tüccarımı? Şaka mısın sen? Ben @Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.

Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter

--

Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi