Yöneticilerin yerinde olsam bunun gibi din tüccarlarını süresiz banlardım ya neyse. r10 gibi kaliteli bir platformda böylelerini görmek üzücü.
Din tüccarımı? Şaka mısın sen?

Ben
@Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.
Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter
--
Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi