hayır ben belirliyorum ne içeceğinizi : )
ne kadar saçma sapan konuşuyorsunuz yahu , bütün derdiniz tasanız bitti milli içki kaldı.Bırakın boş beleş işler ile ilgilenen zaten o kadar çok adam varki bir bizim bunu tartışmadığımız kalmıştı.Aşağıda yazdım herkes kendi bacağından ! Bu yüzden ne zıggım içiyorsanız için ama germeyin insanları.
Ülkelere göre içkiler
51
●1.547
- 30-04-2013, 16:35:44RTE tek başına kafasına göre belirleyebiliyorsa herkes belirleyebilirMember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca içki başka içecek başka şeydir.
Su > Ayran > Şalgam > Türk Kahvesi içecek
Rakı > Bira > Şarap > Votka içkidir
Ve bir not daha Ayran bizim milli içeceğimiz olamaz. Çünkü orta asyada ve İran'da çok eski ve daha yaygın olarak kullanılmaktadır.
Türk kahvesi ise bize özgüdür. Ancak isminde Türk geçtiği için bazılarının hoşuna gitmiyor son zamanlarda. Onunda adını değiştirirler yada yasaklarlar. Bazıları alkışlamaya devam eder...
Okunmalı - 30-04-2013, 16:39:28Üyeliği durdurulduGüldürdünüz beni Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığına doğru dedim mi?mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca içki içilen şey anlamında kullanılır. İçecekte, içkide aynı anlamdadır
.
- 30-04-2013, 16:43:26Üyeliği durdurulduÇok ilginç bir şey,
Türkiyede herşeye başbakan karar veriyor...
Hayatımız başbakanın iki dudağının arasında vallahi... - 30-04-2013, 16:47:06Bunlar iyi günlerimiz. Geleceğin BAŞKANı ne derse o olacak.EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PADİŞAHım çok yaşa... - 30-04-2013, 16:50:13eskiden aydın doğanındı,28 şubatta bangır bangır irtica geliyor diye yazıpda bugun verdiği oy ile övünen süper zeka sanan ulusalcıları yönlendiren ikna odalarında nur serterin ne derse oydu,Rusyada putine internet üzerinden bir hakaret ette gör bakalım neler oluyorEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 16:53:19Bilmiyorsanız öğrenin bariMember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İÇKİ: İçinde alkol bulunan içecek
İÇECEK: İçilen her şey, meşrubat
TDK
Türk Dil Kurumundan alıntı yaptım. İsminde TÜRK geçiyor umarım rahatsız olmazsınız
- 30-04-2013, 16:55:51Osmanlının Türklüğe bakış açısı hakkında biraz araştırma yapın.Her cümlede türk demekten vazgeçin.Kimsenin rahatsız olduğu yok sizin dışınızdamrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 16:58:17Kimin rahatsızlığı olduğu belli.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben TÜRK kelimesini kasıtlı yazmıyorum. Kurumun adı o.
Kimlerin neden rahatsız olduğu gayet belli. PUTİN'den örnek verenden başka bişey beklenmez.
HİTLER - MUSSOLİNİ bu örneklere de az kaldı. Bekliyoruz...
