project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmanlının Türklüğe bakış açısı hakkında biraz araştırma yapın.Her cümlede türk demekten vazgeçin.Kimsenin rahatsız olduğu yok sizin dışınızda
Kimin rahatsızlığı olduğu belli.

Ben TÜRK kelimesini kasıtlı yazmıyorum. Kurumun adı o.
Kimlerin neden rahatsız olduğu gayet belli. PUTİN'den örnek verenden başka bişey beklenmez.

HİTLER - MUSSOLİNİ bu örneklere de az kaldı. Bekliyoruz...