hayır ben belirliyorum ne içeceğinizi : )
ne kadar saçma sapan konuşuyorsunuz yahu , bütün derdiniz tasanız bitti milli içki kaldı.Bırakın boş beleş işler ile ilgilenen zaten o kadar çok adam varki bir bizim bunu tartışmadığımız kalmıştı.Aşağıda yazdım herkes kendi bacağından ! Bu yüzden ne zıggım içiyorsanız için ama germeyin insanları.