Milli içkimizi sizmi belirliyorsunuz?
RTE tek başına kafasına göre belirleyebiliyorsa herkes belirleyebilir
Ayrıca içki başka içecek başka şeydir.
Su > Ayran > Şalgam > Türk Kahvesi
içecek
Rakı > Bira > Şarap > Votka
içkidir
Ve bir not daha Ayran bizim milli içeceğimiz olamaz. Çünkü orta asyada ve İran'da çok eski ve daha yaygın olarak kullanılmaktadır.
Türk kahvesi ise bize özgüdür. Ancak isminde
Türk geçtiği için bazılarının hoşuna gitmiyor son zamanlarda. Onunda adını değiştirirler yada yasaklarlar. Bazıları alkışlamaya devam eder...
Okunmalı