mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emrin olur başka ne yapmamı istersin

kullandığın nick ile türklüğün en alakası var.

sen bununla bir alaka kuruyorsan bende sana r10 vb. internet ticaretlerinden ettiğin karın vergisini ödeyip ödemediğini sorgularım. bu işin içinden çıkamazsın.
sapla samanı karıştırıp akıl bulandırmayı bırakın. milli içkinizden için hararetininizi alsın. gerçi içki haramdır içemezsiniz şimdi
Kişinin fikri ne ise zikride o olurmuş. arkadaş güzel bi yaklaşım sergilemiş. gerçekten kullanıcı isminden belli oluyor. birine laf atmadan önce kendinizi yargılamınızı öneririm