Din tüccarımı? Şaka mısın sen?

Ben
@Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.
Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter
--
Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi
Senin ne dediğin önemli değil ve beni ilgilendirmiyor bunu bilesin.