LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Din tüccarımı? Şaka mısın sen? Ben @Aforizma'ya hep mübarek diye hitap eder, takılırım.

Eğer mesajlarımı görmek istemiyorsan engelleme seçeneğinden engellersin olur biter

--

Ben konuyu geyik olsun diye açtım arkadaşlar, siyasete dökmüşsünüz işi
Senin ne dediğin önemli değil ve beni ilgilendirmiyor bunu bilesin.