sırf muhaletef olmak için yazanları anlayamıyorum kapasitem yetmiyor , bu aralar çok çalişıyorum ondandır ya da kapasite sonradan kazanılan bir değer mi onuda bilmiyorum ? Ben aslında çoğu şeyi bilmiyorum . Babam bana oğlum sen mühendis olacaksın dediğinde benim alakasız bir iş kolunda şirket sahibi olmam ya da kırılan bardak söz konusu iken bir daha su içmeme ve benzer örnekleri ön planda tutacak olursak , birileri birşey söyledi diye o bizim için geçerli olacak diye bir kayıt kuyut yok olmayacaktırda.Siz kendi çizginizi kendiniz çiziyorsunuz dostlar sağ sol orta yan alt üst ne demiş ne dememiş bizi neden bu kadar geriyor bilemiyorum ? Birçok şeyi bilmiyorum demiştim ama her koyun kendi bacağından bir bunu çok iyi biliyorum.Kendi bacaklarınıza sahip çıkın yeter.