yalnız bu rice wine denilen şey ne iğrençtir bizim milli içeceğimiz rakı'dır, bununla da gurur duymak lazım. yurt dışında rakı denildiğinde çoğunun aklına Türkiye gelir, yunanistan gelmesi daha mı iyi?