anfidya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yorumsuz :D:D
39
●1.070
- 18-04-2013, 23:09:49

Arkadaşlarla bisiklet turuna çıktım geldim 2 dakika da forumda adımızı yazmayan kalmamış hep bizim tayfa şuraya bak ya.
Egemen abi hala uğraş benimle aşk olsun.
Beyler adam kendisi için açmış hemen "@sio;" hemen sio ayıp ediyonuz heee!
Hava buz gibi olmasına rağmen harika bir bisiklet turu gerçekleştirdim arkadaşlarla. Güzel bir akşam yaşadım, yarına da aynısını kısmetse yapıyoruz...
Bunuda söylemeden geçemeyeceğim. - 18-04-2013, 23:17:29Sosyalim diyorsun yani.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2013, 23:21:12Okul, iş, bilgisayar, spor, ve çeşitli etkinliklere zamanım var.MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Örneğin haftada 2 gün havuza giderim.
Bisiklet turcu arkadaşlarla haftada 2 veya 3 kez çıkarız.
Kendim yalnız başıma geceleri bazen turlamak amaçlı çıkarım. Her gün olmasa da..
Forumdan çeşitli kişilerle sürekli zaten iletişim halindeyiz ve aramızda buluşma yapıyoruz telefonlaşarak vesaire görüşmeler yapıyoruz.
Asosyaldim yıllar öncesinden şimdiki hayatıma şükürler olsun dayı.
