Yorumsuz :D:D - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yorumsuz :D:D
39
●
1.070
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Yorumsuz :D:D
1
2
3
4
5
19-04-2013, 00:22:35
#37
Tolgahanuzun
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada lafı açılmışken istanbul şubesi c.tesi günü buluşma etkinliği var istanbulda işi olmayıp da gelmeyen harbi ayıp eder.
Giden SİO Nun fotoğrafını çeksin beyler. Görelim bu meşhur adamı
19-04-2013, 07:10:24
#38
sio
Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giden SİO Nun fotoğrafını çeksin beyler. Görelim bu meşhur adamı
Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
19-04-2013, 07:53:30
#39
KOZBA
KOZBA.NET
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti
19-04-2013, 13:23:44
#40
sio
KraLL54 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti
Hangi arkadaşımızmış o söyle de bilelim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler