• 19-04-2013, 00:22:35
    #37
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada lafı açılmışken istanbul şubesi c.tesi günü buluşma etkinliği var istanbulda işi olmayıp da gelmeyen harbi ayıp eder.
    Giden SİO Nun fotoğrafını çeksin beyler. Görelim bu meşhur adamı
  • 19-04-2013, 07:10:24
    #38
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden SİO Nun fotoğrafını çeksin beyler. Görelim bu meşhur adamı


    Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
  • 19-04-2013, 07:53:30
    #39
    KOZBA.NET
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
    Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti
  • 19-04-2013, 13:23:44
    #40
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti
    Hangi arkadaşımızmış o söyle de bilelim.