Konu
Yorumsuz :D:D
19-04-2013, 07:53:30
#39
KOZBA
KOZBA.NET
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti