sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Ne meşhuru Tolga yahu, abartma. Fotoğrafları ben çekerim bu yüzden kimse beni göremez.
Onun önlemini aldık hocam, gidenlerden birine özellikle sio'nun foto. çekmesi için pm attım, kabul etti