Konu
Yorumsuz :D:D
19-04-2013, 00:22:35
#37
Tolgahanuzun
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada lafı açılmışken istanbul şubesi c.tesi günü buluşma etkinliği var istanbulda işi olmayıp da gelmeyen harbi ayıp eder.
Giden SİO Nun fotoğrafını çeksin beyler. Görelim bu meşhur adamı