sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Arkadaşlarla bisiklet turuna çıktım geldim 2 dakika da forumda adımızı yazmayan kalmamış hep bizim tayfa şuraya bak ya.

Egemen abi hala uğraş benimle aşk olsun.
Beyler adam kendisi için açmış hemen "@sio;" hemen sio ayıp ediyonuz heee!

Hava buz gibi olmasına rağmen harika bir bisiklet turu gerçekleştirdim arkadaşlarla. Güzel bir akşam yaşadım, yarına da aynısını kısmetse yapıyoruz...

Bunuda söylemeden geçemeyeceğim.
Sosyalim diyorsun yani.