Arkadaşlarla bisiklet turuna çıktım geldim 2 dakika da forumda adımızı yazmayan kalmamış hep bizim tayfa şuraya bak ya.
Egemen abi hala uğraş benimle aşk olsun.
Beyler adam kendisi için açmış hemen "
@sio;" hemen sio ayıp ediyonuz heee!
Hava buz gibi olmasına rağmen harika bir bisiklet turu gerçekleştirdim arkadaşlarla. Güzel bir akşam yaşadım, yarına da aynısını kısmetse yapıyoruz...
Bunuda söylemeden geçemeyeceğim.