Konu
Yorumsuz :D:D
18-04-2013, 23:22:51
#36
sio
Bu arada lafı açılmışken istanbul şubesi c.tesi günü buluşma etkinliği var istanbulda işi olmayıp da gelmeyen harbi ayıp eder.