MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyalim diyorsun yani.
Okul, iş, bilgisayar, spor, ve çeşitli etkinliklere zamanım var.

Örneğin haftada 2 gün havuza giderim.
Bisiklet turcu arkadaşlarla haftada 2 veya 3 kez çıkarız.
Kendim yalnız başıma geceleri bazen turlamak amaçlı çıkarım. Her gün olmasa da..

Forumdan çeşitli kişilerle sürekli zaten iletişim halindeyiz ve aramızda buluşma yapıyoruz telefonlaşarak vesaire görüşmeler yapıyoruz.

Asosyaldim yıllar öncesinden şimdiki hayatıma şükürler olsun dayı.