Arkadaşlarla bisiklet turuna çıktım geldim 2 dakika da forumda adımızı yazmayan kalmamış hep bizim tayfa şuraya bak ya.

Egemen abi hala uğraş benimle aşk olsun.
Beyler adam kendisi için açmış hemen "@sio;" hemen sio ayıp ediyonuz heee!

Hava buz gibi olmasına rağmen harika bir bisiklet turu gerçekleştirdim arkadaşlarla. Güzel bir akşam yaşadım, yarına da aynısını kısmetse yapıyoruz...

Bunuda söylemeden geçemeyeceğim.