• 02-10-2008, 19:16:46
    #10
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başbakanın yeğeniyim ankaraya 1 telefon kadar uzağım ama işini halledemem kusura bakma...
    belli neden bu kadar -rep aldığın
  • 02-10-2008, 19:28:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başbakanın yeğeniyim ankaraya 1 telefon kadar uzağım ama işini halledemem kusura bakma...
    başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor ya bi yol al yaa
  • 02-10-2008, 22:42:28
    #12
    Postçuluk holdingi falan olabilir. Ama post'çuk' holdingi vardır :P
  • 03-10-2008, 02:41:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belli neden bu kadar -rep aldığın
    adam belki kendini belli etmek istemiyor
  • 03-10-2008, 03:08:33
    #14
    İlginç bir arayış
  • 03-10-2008, 03:11:35
    #15
    aradıgın arkadaş forumda yetkili fakat çevrim dışı modunda bulunmakta tespit edip p.m ile ulaş gerekirse polisi ara !
  • 03-10-2008, 04:26:31
    #16
    pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor ya bi yol al yaa
    teknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam belki kendini belli etmek istemiyor
    Niye başbakanın yiğeni olunca zengin mi olmuş oluyorsun o dediğiniz sizin partinizin başkanları için geçerli...Siz gidin başkasıyla dalga geçin...Size adam gibi mesaj yazanda kabahat...Dalga geçtiğimi sanıp -rep veren arkadaşlar sizleri Allah'a havale ediyorum...Konuyu siyası konuya dönüştürmek istemiyorum...
  • 03-10-2008, 06:01:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belli neden bu kadar -rep aldığın
    pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor ya bi yol al yaa
    harikasınız yaa. iyi güldürdünüz beni. bu forumda çok sık kaliteli espriler çıkıyor. tşkler
  • 03-10-2008, 09:00:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye başbakanın yiğeni olunca zengin mi olmuş oluyorsun o dediğiniz sizin partinizin başkanları için geçerli...Siz gidin başkasıyla dalga geçin...Size adam gibi mesaj yazanda kabahat...Dalga geçtiğimi sanıp -rep veren arkadaşlar sizleri Allah'a havale ediyorum...Konuyu siyası konuya dönüştürmek istemiyorum...

    Birader ben öğretmenim ben gibi bir sürü insan (Allahtan ben kurtuldum) tayin çıkması için bekliyor. Bi el atsanda bizim kuzenin tayinini çıkartıversen

    Türkiye'ye 400 din kültürü öğretmeni 5 matematik öğretmeni 100 tarih öğretmeni atanıyor zaten.

    Bizim kuzende matematikçi ama din dersini de iyi verir