başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor

ya bi yol al yaa

adam belki kendini belli etmek istemiyor
Niye başbakanın yiğeni olunca zengin mi olmuş oluyorsun o dediğiniz sizin partinizin başkanları için geçerli...Siz gidin başkasıyla dalga geçin...Size adam gibi mesaj yazanda kabahat...Dalga geçtiğimi sanıp -rep veren arkadaşlar sizleri Allah'a havale ediyorum...Konuyu siyası konuya dönüştürmek istemiyorum...