Konu
Ösym'de çalışan ya da Müdür Yardımcısı??
02-10-2008, 19:28:56
#11
pyromus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sitting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başbakanın yeğeniyim ankaraya 1 telefon kadar uzağım ama işini halledemem kusura bakma...
başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor
ya bi yol al yaa