sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başbakanın yeğeniyim ankaraya 1 telefon kadar uzağım ama işini halledemem kusura bakma...
başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor ya bi yol al yaa