• 10-10-2008, 22:57:52
    #19
    Ösymde çalşmayı ya da müdür yardımcısı olmayı üstün bir meslek sanan topluluk, konuyu baltalama.
  • 16-10-2008, 08:59:46
    #20
    yanlış yerde.. yanlış zamanda.. herşeyi bulduk bi burokratımız eksikti..
  • 16-10-2008, 09:06:36
    #21
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye başbakanın yiğeni olunca zengin mi olmuş oluyorsun o dediğiniz sizin partinizin başkanları için geçerli...Siz gidin başkasıyla dalga geçin...Size adam gibi mesaj yazanda kabahat...Dalga geçtiğimi sanıp -rep veren arkadaşlar sizleri Allah'a havale ediyorum...Konuyu siyası konuya dönüştürmek istemiyorum...
    bi eksi repte ben verdim sana belki şaka yaptım falan dersin. Konuyu siyasete dönüştürmek istemiyorum şimdi.

    Konuyu yazan arkadaş. Aradıgın kişinin zaten halası teyzesi amcası birton isteği vardır seninkini yapacagını sanmam aracılara biraz para koklatırsan belki yaptırabilirsin zamanında bende öyle bişey yaptırmıştım ama çoook uzun zaman oldu
  • 17-10-2008, 13:07:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    aradığın kişi benim
  • 02-11-2008, 19:14:30
    #23
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi eksi repte ben verdim sana belki şaka yaptım falan dersin. Konuyu siyasete dönüştürmek istemiyorum şimdi.
    Konuyu yazan arkadaş. Aradıgın kişinin zaten halası teyzesi amcası birton isteği vardır seninkini yapacagını sanmam aracılara biraz para koklatırsan belki yaptırabilirsin zamanında bende öyle bişey yaptırmıştım ama çoook uzun zaman oldu
    malesef siz burayı oyun salonu olarak görüyor olabilirsiniz ama ben şaka yapmadım siz şaka olarak anlayın nede olsa hala çocukluktan çıkmamışsınız....
  • 02-11-2008, 19:28:01
    #24
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef siz burayı oyun salonu olarak görüyor olabilirsiniz ama ben şaka yapmadım siz şaka olarak anlayın nede olsa hala çocukluktan çıkmamışsınız....
    oke abi özür

    Bi eksi rap ta benden. Kualgına Küpe Olsun