Konu
Ösym'de çalışan ya da Müdür Yardımcısı??
02-11-2008, 19:28:01
#24
Haytac
sitting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
malesef siz burayı oyun salonu olarak görüyor olabilirsiniz ama ben şaka yapmadım siz şaka olarak anlayın nede olsa hala çocukluktan çıkmamışsınız....
oke abi özür
Bi eksi rap ta benden. Kualgına Küpe Olsun