Konu
Ösym'de çalışan ya da Müdür Yardımcısı??
03-10-2008, 06:01:24
#17
SpectacuLaR
Üyeliği durduruldu
Supersey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
belli neden bu kadar -rep aldığın
pyromus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başbakanın yigeni postculuk gibi cok basit bi işle mi ugrağıyor
ya bi yol al yaa
harikasınız yaa. iyi güldürdünüz beni. bu forumda çok sık kaliteli espriler çıkıyor. tşkler