Konu
Ösym'de çalışan ya da Müdür Yardımcısı??
02-10-2008, 19:16:46
#10
Supersey
sitting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başbakanın yeğeniyim ankaraya 1 telefon kadar uzağım ama işini halledemem kusura bakma...
belli neden bu kadar -rep aldığın