• 14-02-2018, 19:28:46
    #1
    Referans amacli logo yapabilecek olan iletisime gecebilirse sevinirim
  • 14-02-2018, 19:32:08
    #2
    " Referans amaçlı " bu cümleyi kurmaktan sıkılmadınız mı anlamadım. Siz büyük bir şiketmisiniz, bilinen bir firma falanmısınız? Sizi portföyümüzde referans olarak gösterebileceğimiz bir kuruluşmusunuz?
    Bunun yerine: bedavaya, hayrına logo yapacak var mı falan yazın. Cidden sıktı artık bu olay.
  • 14-02-2018, 19:38:36
    #3
    Bazı şeylerin adı referans amacıyla oldu.
  • 14-02-2018, 19:40:05
    #4
    Babasinin hayrina bana logo yapacak biri varmi acaba ?

  • 14-02-2018, 19:41:32
    #5
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Referans amaçlı " bu cümleyi kurmaktan sıkılmadınız mı anlamadım. Siz büyük bir şiketmisiniz, bilinen bir firma falanmısınız? Sizi portföyümüzde referans olarak gösterebileceğimiz bir kuruluşmusunuz?
    Bunun yerine: bedavaya, hayrına logo yapacak var mı falan yazın. Cidden sıktı artık bu olay.
    Ticaret puaní icin yapmak isteyen olamaz mı. YAPMAK İSTEYEN yapar istemeyen yapmaz kimsenin bogazina sarılmiyoruz.kimseye kufur etmiyoruz logo yapmadı diye hersey ticaret olarak dusunen emin olun bir yere kadar.paylaşmak kazanmanın yarisidir.
    SİZ PAYLAŞMAYIN HEPSİ SİZE KALSIN...



    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı şeylerin adı referans amacıyla oldu.
    mesela
  • 14-02-2018, 19:43:58
    #6
    ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puaní icin yapmak isteyen olamaz mı. YAPMAK İSTEYEN yapar istemeyen yapmaz kimsenin bogazina sarılmiyoruz.kimseye kufur etmiyoruz logo yapmadı diye hersey ticaret olarak dusunen emin olun bir yere kadar.paylaşmak kazanmanın yarisidir.
    SİZ PAYLAŞMAYIN HEPSİ SİZE KALSIN...
    Bedelsiz yapılan işlemlerde ticaret puanı göndermek yasaktır, 2 tarafta ban yer. Minimum 10 liralık döngü olması lazım ticaret puanı gönderebilmeniz için.
  • 14-02-2018, 19:47:06
    #7
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelsiz yapılan işlemlerde ticaret puanı göndermek yasaktır, 2 tarafta ban yer. Minimum 10 liralık döngü olması lazım ticaret puanı gönderebilmeniz için.
    nerden biliyorsun bedelsiz olacagini ben belki is yaptiracagimi boyle seciyorum yardimsever insanlardan
  • 14-02-2018, 19:48:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans amacli logo yapabilecek olan iletisime gecebilirse sevinirim
    pm le hacı sektörü bilgileri yapalım..
    baştan söyleyim şura bura böyle vs şeklinde beklentin olmasın..uçarım...
  • 14-02-2018, 19:48:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden biliyorsun bedelsiz olacagini ben belki is yaptiracagimi boyle seciyorum yardimsever insanlardan
    hocam bir dediğiniz diğeri ile örtüşmüyor bence daha fazla uzatıp iyice batırmak yerine düzgün bir dille konuyu düzenleyebilir veya yeni bir konu açıp istekte bulunabilirsiniz