" Referans amaçlı " bu cümleyi kurmaktan sıkılmadınız mı anlamadım. Siz büyük bir şiketmisiniz, bilinen bir firma falanmısınız? Sizi portföyümüzde referans olarak gösterebileceğimiz bir kuruluşmusunuz?
Bunun yerine: bedavaya, hayrına logo yapacak var mı falan yazın. Cidden sıktı artık bu olay.
Ticaret puaní icin yapmak isteyen olamaz mı. YAPMAK İSTEYEN yapar istemeyen yapmaz kimsenin bogazina sarılmiyoruz.kimseye kufur etmiyoruz logo yapmadı diye hersey ticaret olarak dusunen emin olun bir yere kadar.paylaşmak kazanmanın yarisidir.
SİZ PAYLAŞMAYIN HEPSİ SİZE KALSIN...
Bazı şeylerin adı referans amacıyla oldu.
mesela