Ticaret puaní icin yapmak isteyen olamaz mı. YAPMAK İSTEYEN yapar istemeyen yapmaz kimsenin bogazina sarılmiyoruz.kimseye kufur etmiyoruz logo yapmadı diye hersey ticaret olarak dusunen emin olun bir yere kadar.paylaşmak kazanmanın yarisidir.
SİZ PAYLAŞMAYIN HEPSİ SİZE KALSIN...
Bedelsiz yapılan işlemlerde ticaret puanı göndermek yasaktır, 2 tarafta ban yer. Minimum 10 liralık döngü olması lazım ticaret puanı gönderebilmeniz için.