OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedelsiz yapılan işlemlerde ticaret puanı göndermek yasaktır, 2 tarafta ban yer. Minimum 10 liralık döngü olması lazım ticaret puanı gönderebilmeniz için.
nerden biliyorsun bedelsiz olacagini ben belki is yaptiracagimi boyle seciyorum yardimsever insanlardan