" Referans amaçlı " bu cümleyi kurmaktan sıkılmadınız mı anlamadım. Siz büyük bir şiketmisiniz, bilinen bir firma falanmısınız? Sizi portföyümüzde referans olarak gösterebileceğimiz bir kuruluşmusunuz?
Bunun yerine: bedavaya, hayrına logo yapacak var mı falan yazın. Cidden sıktı artık bu olay.